Bwlch and Crickhowell - Reisverslag uit Crickhowell, Verenigd Koninkrijk van Matthijs Wijgers - WaarBenJij.nu Bwlch and Crickhowell - Reisverslag uit Crickhowell, Verenigd Koninkrijk van Matthijs Wijgers - WaarBenJij.nu

Bwlch and Crickhowell

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

21 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Crickhowell

Eindelijk, na bijna een week, kan ik weer eens bij het internet. Het begrip 'internetcafe' kennen ze in heel Wales niet, en er zijn nauwelijks bibliotheken open met openbaar internet.

Vanuit Cardiff ben ik met de bus naar Bwlch gegaan (je zegt toch Bolg, met een zo hard mogelijke G). Vanuit hier heb ik dezelfde dag nog een wandeling gedaan door het nationale park genaamd Brecon's Beacon. Ik had prachtig weer en de wandeling was erg mooi. De dagen ervoor was het weer blijkbaar vreselijk geweest, waardoor ik na verschillende pogingen heb opgegeven de ondergelopen velden over te steken. Gelukkig zijn mijn nieuwe schoenen waterdicht, maar al lang niet zo zilverkleurig als vorige week. Ik moest dus omlopen, waardoor ik uiteindelijk bijna zeven uur aan een stuk gelopen heb. Ik was helemaal kapot toen ik terug in het hostel kwam, maar het was de reis waard.

De volgende dag moest ik door naar het volgende dorpje, omdat het hostel vol zat in Bwlch. Ik ben naar Crickhowell gegaan en heb niet veel anders gedaan dan uitrusten en rondlopen, vooral omdat ik moest herstellen van de vreselijke spierpijn. Ik probeerde mijn reis en hostel te plannen richting Snowdonia, maar zoals ik al zei, is er nergens openbaar internet of iets dergelijks, dus ik ben maar gewoon in de trein gestapt richting het noorden.

  • 25 Juli 2012 - 08:23

    Jan:

    Hoi Matthijs,

    Goed weer wat van je te horen.
    Je loopt daar nog al wat af, zo te horen. Ik ben benieuwd naar de foto's, hoe het er daar uitziet.
    Het is maar goed, dat je eerst nieuwe schoenen gekocht hebt, als ik die oude tenminste zie staan....

    De Snowdon moet volgens zeggen een hele mooie berg zijn. Maar jij hebt er jammer genoeg niet veel van gezien. Wel knap en dapper dat je toch doorgezet hebt.

    Ik wens je verder nog veel plezier.
    Het weer ziet er hier in ieder geval nog een aantal dagen goed uit, te hopen dat het bij jou ook zo is.

    Groetjes,

    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Crickhowell

Wales

Backpacken in Wales

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2012

Liverpool

24 Juli 2012

Porthmadog and Pen y Pass

21 Juli 2012

Bwlch and Crickhowell

18 Juli 2012

Caerdydd
Matthijs

Actief sinds 27 Nov. 2009
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 37451

Voorgaande reizen:

08 Januari 2018 - 09 April 2018

Zuid-Oost Azië

28 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Ireland

15 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Schotland

16 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Wales

18 Juli 2011 - 31 Juli 2011

Engeland

06 Februari 2010 - 05 April 2010

Australië

Landen bezocht: