Hoofdstuk 4 - Back in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Matthijs Wijgers - WaarBenJij.nu Hoofdstuk 4 - Back in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Matthijs Wijgers - WaarBenJij.nu

Hoofdstuk 4 - Back in London

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

30 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een lange en saaie terugreis ben ik sinds gisterenavond weer terug in Londen. Bijna alle hostels zijn bezet. Ik zit in een hotel dat hotelkamers verhuurt als zespersoonskamers. Het is dus een hostel, maar alles is wat luxer.

Vandaag heb ik nog wat door de stad gelopen. Ik ben bij Harrods binnengelopen en mij erover verbaasd hoe inmens groot het is. Het enige wat ik tegen vond vallen is de afdeling muziekinstrumenten. Er stonden alleen maar een paar piano's en gitaren, waarbij je niks mocht aanraken, dus dat was jammer.

Morgen ga ik weer terug naar het oude vertrouwde Nederland. Ik ga Engeland verlaten met het idee dat het daar altijd mooi weer is. Ik heb na mijn eerste twee dagen geen regen meer gehad, en zelfs vandaag is het nog zonnig en rond de 25 graden.

Ik heb zeker van de reis genoten. Alleen reizen bevalt me nog steeds goed, hoewel ik merk dat gezelschap fijn zou zijn in sommige situaties. Desondanks heb ik van deze reis weer veel geleerd en Engeland is een land waar ik zeker nog eens naar toe wil later.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Matthijs

Actief sinds 27 Nov. 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 37444

Voorgaande reizen:

08 Januari 2018 - 09 April 2018

Zuid-Oost Azië

28 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Ireland

15 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Schotland

16 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Wales

18 Juli 2011 - 31 Juli 2011

Engeland

06 Februari 2010 - 05 April 2010

Australië

Landen bezocht: